Download algemene voorwaarden

Levertijd

Bestelde stickers worden na betaling door ons onder normale omstandigheden binnen 2 werkdagen naar u verzonden.

Aflevering

De meeste bestellingen worden door ons via Post.nl verzonden. Post.nl levert op alle werkdagen en op zaterdag. Mocht je niet thuis zijn biedt Post.nl het pakket opnieuw bij je aan op een ander tijdstip. Als de bezorger uw bestelling opnieuw niet kan afleveren, kunt je deze tot 3 weken erna afhalen op het dichtstbijzijnde postkantoor. Het kan ook zo zijn dat de bezorger het pakketje bij de buren bezorgd. De berzorger zal dan een briefje achterlaten,  met daarop een melding op welk huisnummer het pakketje is bezorgd. Mocht het pakketje binnen 3 weken niet zijn opgehaald, dan stuur Post.nl de zending retour naar Stickerparadijs. Mocht je je bestelling alsnog willen ontvangen, dan dien je opnieuw de verzendkosten over te maken waarna wij je bestelling opnieuw verzenden.

Afhalen

Je kunt er voor kiezen je bestelling af te halen. Indien je je bestelling wilt komen afhalen, selecteer je eerst de betaalwijze en hieronder staat versturen binnen, hier selecteer je "AFHALEN" zodat er geen verzendkosten worden gerekend. Wij nemen direct contact met je op, zodra je bestelling klaar staat. Afhalen is alleen mogelijk op afspraak.

Betaling

Bij Stickerparadijs kun je betalen door vooraf het bedrag aan ons over te maken of je kunt bij ons met iDEAL betalen. iDEAL biedt je een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Wij krijgen direct een bericht van je betaling en kunnen hierdoor gelijk starten met je bestelling, zodat je je bestelling hierdoor ook sneller in huis heeft.

Betalen met iDEAL kan meteen, je hoeft je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Je kunt iDEAL direct gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.

iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor je ingevuld en je wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.

Je houdt constant controle en overzicht op je betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en is ook meteen zichtbaar in je rekeningoverzicht.

Je naam en rekeningnummer worden pas aan de webwinkelier verstrekt nadat je de betaling hebt goedgekeurd. Anders dan bij creditcard-betalingen houdt je zo zelf controle over de verstrekking van deze persoonlijke gegevens.

Bestellingen retour zenden

Onze producten kunnen niet retour gestuurd worden, omdat het hier gaat om maatwerk. De bestellingen worden speciaal voor je op maat gemaakt op het moment dat je bestelling bij ons binnenkomt en betaald is. Beschadigde artikelen kunnen naar ons teruggezonden worden. Je kunt de bestelling voldoende gefrankeerd via het postkantoor aan ons verzenden. Bestellingen die onvoldoende of niet gefrankeerd zijn worden niet geaccepteerd!. Nadat wij de bestelling van je ontvangen hebben, crediteren wij je de verzendkosten die je gemaakt hebt, met een maximaal bedrag van € 6,75 (dit zijn de verzendkosten van pakketpost via Post.nl) Een retourzending dient echter wel in vooraf overleg met ons te gaan. Let op: pakketten die zichtbaar beschadigd worden aangeboden door Post.nl of een andere bezorgdienst, dien je te weigeren bij de postbode.

Aansprakelijkheid

De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Stickerparadijs kan echter geen garanties geven met betrekking tot de aard, juistheid of de inhoud van deze informatie. Stickerparadijs is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie in haar website of mailings. Voor het foutief monteren op slechthechtende materialen zoals een onregelmatige of korrelige ondergrond (zie veelgestelde vragen) kan Stickerparadijs niet aansprakelijk worden gesteld. Het bevestigen van onze muurstickers is geheel voor eigen risico. Ook het foutief demonteren (verwijderen) van onze stickers, waardoor de ondergrond beschadigd raakt, kan Stickerparadijs niet aansprakelijk worden gesteld. Wij kunnen nooit met voledige zekerheid bepalen of de ondergrond waarop je gaat plakken geschikt is voor ons stickermateriaal, en is dus op eigen risico. Je kunt er altijd voor kiezen om ons vooraf op aanvraag een proefstukje op te laten sturen. Ondanks dat wij uw bestelling met de grootste zorg behandelen, dien je te allen tijde je bestelling te controleren op fouten voordat je deze gaat monteren. Na montage vervalt je retourrecht. Stickerparadijs is niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen die ontstaan ten gevolge van het verwijderen van de sticker.

Privacy

Door het maken van een bestelling worden je persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand. Alle gegevens die je ons doorgeeft worden enkel gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer en bedrijfsvoering voor de verkoop, zoals het verwerken van bestellingen en klantenbeheer. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.

Overige bepalingen

Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich zonder voorbehoud akkoord met bovenstaande verkoopvoorwaarden.
 



| Meer